Bu Blogda Ara

21 Nisan 2013 Pazar

Gliss Ultimate Repair Şampuan

Evet ilk Gliss şampuanı yazarak bu seriyi anlatmaya başlıyorum. Şuradaki yazımda derdimin devasını bulduğumu söylemiştim. İşte o da bu :)
Watsons katalogunda Gliss setini görmüştüm 19 lira civarındaydı, bir denemekten zarar gelmez diyerek almıştım. Set içerisinde şampuan, saç kremi ve sıvı bakım spreyi vardı. Gözüme dolu dolu geldi set attım hemen sepetime. Eve gelirken de bir güzel yağmura yakalanınca (yağmurda şemsiye açmak gibi bir huyum yoktur,severim ıslanmayı) denemek için hemen banyoya girdim. Çok kolay köpürdü ve kokusuna bayıldım! Saç kremi ile beraber kullandım. Banyodan çıkıp saçlarımı köpükleyip kuruttuğumda kendimi kuaförden çıkmış gibi hissettim. Tek yıkamada bile daha parlak, hacimli ve kolay şekil alabilen saçlarım oldu.
Buradan da indirimden faydalanarak yaptığım stoğumu görebilirsiniz :)
Bütün seriyi anlattıktan sonra saçlarımı paylaşacağım sizinle o zaman bana hak vereceğinize eminim.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Umarım sende en az benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Bir turlu aradigi sampuani bulamayanlardanim bende kesinlikle denemeyi dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bitkisel ağırlıklı şampuan kullanan benim bile fikrim değişti her an alıp kullanabilirim :))

    YanıtlaSil
  4. bende elseve kullanıyorum biran önce bitsin diye bekliyorum.Bitirince bunu deneyeyim.Methini duymuştum e sende baya bayıldıysan denemekte fayda var :D teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...