Bu Blogda Ara

29 Nisan 2013 Pazartesi

Diadermine&Nivea Göz Makyaj Temizleyici

Bu iki makyaj temizleyicisini de severek kullandım. İkisinin vaadleri aynı aslında pek bir fark yok.
  • İkiside çift fazlı
  • Suya dayanıklı makyajı temizlerler
  • Kirpikleri korurlar
  • Cildin pH dengesini bozmazlar

Bu dediklerini gerçekten de yapıyorlar. Bana göre aralarındaki tek fark Nivea kullandıktan sonra oluşan hafif yağlılık ve yanma hissi. Öyle abartı derece de bir yanma olmuyor ama yinede hissediliyor. Diadermine de böyle bir durum yok. Su gibi. 

Rimel kullanmadığım için rimel üzerinde ne kadar etkili olur bilemiyorum ama göz kalemi ve eyelineri harika temizliyorlar, kalıntı bırakmadan. Diadermine'den 1, Nivea'dan 5-6 tane bitirmişimdir. Hangisini indirimde görürsem yada denk gelirse onu alıyorum.

Eğer hassas gözlerim var diyorsanız Diadermine tam size göre. Fiyatları arasında da pek bir fark yok.

4 yorum:

  1. sanırım ben niveayı tercih ederdim...

    YanıtlaSil
  2. diadermine den ben çok memnunum lens kullandığım için her ürünü kullanamıyorum diadermine de hiç yakma vs olmuyo fiyatı da gayet uygun cebi de yakmıyo :))

    birkaç aydır lensi çıkardım (sağı solu göremiyom ama neyse:)) olayin temizleyicisini merak ediyodum fırsattan istifade onu denedim şimdilik gayet memnunum yanma olmadı diğer biçoğunda gözüm hassas hemen yanıyo da:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas göz olunca ne kullanacağını şaşırıyor insan :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...