Bu Blogda Ara

2 Nisan 2013 Salı

Stand Görevlileriyle İmtihanım!

Aslında her şey dün başladı. Dolanmak için bir avm ye girmiştim ve kozmetik reyonuna yöneldim tabiki direk. Gözüm Bourjois standına takıldı ve BB kremini gördüm. Kendisi şu şekilde;
Genelde BB'leri tüpte görmeye alıştığımdan pudra kabına benzer bir kapta BB görmek ilgimi çekti. Görevli adam yanıma geldi (ne zaman gelcek diye bekliyordum zaten). 

+Nasıl yardımcı olabilirim?
-Bunlar BB(bebe) krem mi?
+Hayır bunlar BB(bibi) krem
Bana diyor bunu bana? 
-Peki bunlar su bazlı mı yağ bazlı mı?
+Ee şey yani bunlar cildi kusursuzlaştırmak için
-Peki karma ciltlere de olur mu?Benim cildim karma T bölgem de parlama oluyorda bazen
+Hmm şeyy..
-Peki kompakt pudra ile kullansam bir faydasını görür müyüm?
+Benimde bir bilgim yok.
-Oldu teşekkürler.

Aramızda geçen diyalog aynen bu şekilde. Kime neyi ispat etmeye çalışıyorlar anlayamıyorum. Neymiş efendim bebe değil bibi kremmiş.

Bugünde her pazartesi rutinleşen Rossmann alışverişimi yapmak için mağazaya girdim. Aklımda Pastelin yeni çıkarttığı Pastel Profashion Advanced Pudra'yı almak vardı. Bu sefer Pastel standına yöneldim ve tabi ki hemen peşimden görevli(!) bayan geldi. O klasik cümleyi kurdu "Yardımcı olabilir miyim?" İstediğim pudrayı ve ısrarla açık renk olmasını söyledim, testerlardan denedim. Kutu içersin de aldım pudrayı. Eve gelip kutuyu açtığımda tadaaa süprizz
Üstelik bayanın bana önerdiği o koyu renkte!
Siz benim yerimde olsanız napardınız?
Yarın bayağı hareketli bir gün olacak :)

30 yorum:

  1. Bu stand görevlilerini özel eğitiyorlar bence.Müşterinin sabrı nasıl denenir konusunda çok bilgili hepsi maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başarılı oldukları konu bu galiba :)

      Sil
  2. Haha oda güzelmiş.
    Bu görevliler insanı çıldırtıyor bazen gerçekten.Resmen onlardan kaçıyorum alışveriş sırasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ensemde nefeslerini hissediyorum bazen .s

      Sil
    2. aynen hiç hoşuma gitmiyor.
      Alacağım varsada almıyorum bazen.

      Sil
    3. Bende aynı durumdayım inan

      Sil
  3. Bu sınavdan geçmeyen kim varki? Benim watsonsa ayağımı sürüyerek gitme sebebim magzaya dışardan bakınca görevli bolluğundan tansiyonum düşüyor :p her markaya görevli atanirmi? Yarınki cenkte basarılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Alacağım varsa da almıyorum bende bazen

      Sil
  4. bence de hareketli bir gün olacak:) olmalı da:)

    YanıtlaSil
  5. ben genelde kibarca hayır yardım istemiyorum diye reddediyorum yardım tekliflerini.yalnız bazen ürünle ilgili çok donanımlı personelede rastladığım oluyor.ama seni çok iyi anlıyorum.inşallah kolaylıkla halledersin işlerini.

    YanıtlaSil
  6. Bunlarla kavga edilir valla :) ben olsam çok güzel paylardım :) şurda okurken bile sinir oldum yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve geldiğimde bende aynı durumdaydım inan :)

      Sil
  7. haha çok gıcık oluyorum ben bunlara insana kene gibi yapışıyorlar özellikle ihtiyaç olmadığı zamanlar

    YanıtlaSil
  8. gratiste de o kadar cahil var ki! kapatıcı diyorum bana fondöten gösteriyolar. En azından ilgili çalışanlar alsalar keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis te elini sallasan görevliye çarpıyor zaten. Çok sinir bozucu

      Sil
  9. Offff benide çok deli ediyorlar yaaa... Hayır kesinlikle ürünümüz takma kirpik etkisi yaratıyor. Bildiğin normal rimel yani kalkıp gözüme fazladan kirpik takacak hali yok o rimelin, hayır onu almayın bence.. :S çok uyuzlar. Benimde başıma Golden Rose'un pudrası ile aynı olay gelmişti. ! numarasını istediğim halde 3 numara elime kutu içinde tutuşturulmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir eğitimden geçmeleri gerek bence çoğunun,bunu devamlı yapıyorlar.

      Sil
  10. Banada dougles de siyah dudak kalemini göz kalemi diye verdiler,çok bilgililer sağolsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uuu senin durum daha fenaymış yalnız :) geçmiş olsun

      Sil
  11. watsons çalışanları beni de deli ediyor şikayet edesim geliyor bazen... Umarım çok sorun çıkmadan elde edersin istediğini tatlım... bloguma da beklerim: http://karamellikahvem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallettim sorunumu canım. Takibe alındın,blogun hayırlı olsun

      Sil
  12. bir de küpten çıkmış gibi o takma kirpiklerle bakışları yok muuu..:S o kirpiklerini yolasım geliyo. Zaten benim bildiğim şeyleri bana satmaya çalışmaları da cabası.Çok sinirler.Ayrıca en son alışverişimde karşılaştığım bi durum beni dümura uğrattı, en büyük çantamla alışverişe çıktığımda sanki çalacakmışım gibi hareketleri yok mu! Elimin tersiyle de çarpasım geliyo.Sağolsunlar epey yardımcı oluyorlarmış yahu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek yardımları onların yüzünden fazla yol yürümem oldu sanırım :)

      Sil
  13. Bu konuda surekli sikayet ediyorum . YAPISMAYIN KI RAHAT ALISVERIS YAPALIM , SIZ YAPISTIKCA BIZ BIR SEY ALMAK ISTEMIYORUUUUUZZZZZ . Ay gecenlerde bende birini bozdum oyle hatta bloguma da yazdim . The balmin far bazinin testeri var mi dedim bana time balm cikardi , yok bu degl far bazi istyorm dedm bu markada baz bitek bu var baska yok dedi ukalaca bir baktim standta duruyor put a lid , e bu far bazi dedim hayyiir o bbpaz degil bu markada bitek bu baz dedi oyle deyince atar yaptim artik. Madem bilmiyorsun sus be kizim konusma ! :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yine atıştım birisiyle,artık takmamaya çalışıyorum

      Sil
  14. Gercekten bildili bir görevliye sadece bir defa rastladım o da clinique görevlisiydi. diğerleri fossss. Zaten yüzlerindeki makyaj anlasılıyor ne mal oldukları :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...