Bu Blogda Ara

14 Ekim 2013 Pazartesi

2013 Yaz Favorileri

Güzel bir tatil gününden herkese merhaba
Pazartesi günleri yatmaya bayılıyorum! Böyle güzel bir günde yaz boyunca severek kullandığım ürünlerden bahsetmek istedim. 
Çok fazla konuşmadan hemen kısa kısa başlıyorum.


İlk olarak bana pembe renk allığın yakıştığını gösteren Oriflame Beauty Perfect Fresh Pink allığı bütün bir yaz severek kullandım. Yapısı,sürümü herşeyiyle harikaydı. Pembe allığın yanında alternatif olarak elim devamlı Pastel Spring Blush-On allığa gitti. Sonbaharda da severek kullanacağım bir renk. Benim gibi şeftali tonuna aşık olanların mutlaka denemesi gerektiğini düşünüyorum. Kokusu bile harika! Pudra olarak uzun süredir Sexy Mama kullanıyordum. Yaz boyuncada kullanmaya devam ettim. İçeriğindeki yağ emici tanecikler gerçekten kurtarıcı. Ve sıcaklardan dolayı devamlı kullandığım BB krem; Garnier Yağlı ve Karma Ciltler için. Bana göre 100 lira verilip alınan BB krem bile bunun yanında etkisiz eleman. Uygun fiyatı ve performansı ile göz bebeğim oldu bütün yaz.
Golden Rose Eyeliner'ın sürümü çok kolay ve kalıcı. Uzun zamandır kullanmıyordum ama bitmesini istedim yine elim hep ona gitti. Rimmel Match Perfection Concealer ayıla bayıla kullandıklarımdan. Aydınlatıcı olarak kullandım devamlı. Etkisi ve kalıcılığı oldukça güzeldi. Ve son indirimden alıp aşık olduğum Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Liner. Bende olan rengi 01 Black. Kullandığım en kolay sürümlü ve kömür karası eyelinerdı. 
Beğenerek kullandığım dudak ürünlerim ise soldan sağa
Pastel Kisses Lip Balm With Shea Butter Şeftali&Papaya
Flormar Deluxe Shine Gloss D33
Rimmel London Kate Moss 107
Ve bütün bir yaz severek kullandığım kişisel bakım ürünlerim. Çoğunluğu bitmeye yakın olduğu için uzun uzun yorumlarımı bitenlere saklıyorum :)
Dermokil Normal Ciltler İçin Maske
Nivea Pure&Natural Deo Yasemin Kokulu
Nivea Essential Care
Selin Limon Kolonyası
Roc Güneş Kremi
Olay Jel Nemlendirici
Nivea Aqua Sensation Nemlendirici 
(Mavi kapaklı olan. Nemlendirici bittiği için fondöten karışım kabı olarak kullanıyorum)

Herkes favorilerini aylık yaparken ben mevsimlik yapıyorum,evet :) Normal değilim.
Benim severek ve beğenerek kullandığım yazlıklarım bu kadar. 2013 Sonbahar Favorilerinde görüşmek üzere.

Bayram boyunca evde olamayacağım. Bu yüzden şimdiden herkesin Kurban Bayramı mübarek olsun.
Umarım etlerin buzluklara stoklanmadığı,ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldığı, güzel bir bayram geçiririz.

12 yorum:

  1. Sexy mama'nın rengi çok güzel, favori pudram diyebilirim :)
    Ayrıca Garnier'in BB kreminin üstüne tanımıyorum, hem uzun zamandır kullanıyorum hem de kapatıcı olarak çok iyi. Diğer BB kremlerdeki yapay koku da yok.
    Bu arada şimdiden iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. Jel eyelinera bende bayiliyorum cok guzel yazi olmus canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renklerinde gözüm ama bakalım ne zaman alacağım :) Teşekkür ederim canım

      Sil
  3. Yalnız ambalaj renkleri bile yaza uygun:)

    YanıtlaSil
  4. mutlu bayramlar canım :) güzel bir yazı olmuş :) ben flormar light of flowers bb krem kullanıyorum memnunum ama garnierın bb kreminide merak ediyorum açıkcası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarı denemedim hiç canım. Elim devamlı Garnier'da ama,gerçekten harika denemelisin bence :) İyi bayramlar sanada

      Sil
  5. Balm ürünlerini hiç denemedim çok merak ediyorum. :) Pastelin numarasını hatırlamıyorum turuncu allığıda çok güzel saçlarım bakır olduğu için hoş duruyor yüzümde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ın allıkları güzel gerçekten deneyebilirsin :) Pastel allığın numarası 15 canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...