Bu Blogda Ara

30 Ekim 2013 Çarşamba

Avene Cleanance Yüz Yıkama Jeli

Merhaba
Karma cilt tipine sahibim ve sık sık yağlanma sorunu yaşıyorum. Doktor tavsiyesi üzerine Avene markasını denedim. Uzun zamandır kullandığım bu yıkama jeli yarılandığına göre bahsetmenin zamanı geldi.
Sabahları uyandığımda elime çok az alıp su ile köpürterek yüzüme uyguluyorum. Çok çok az almanız yeterli olacaktır çünkü hemen köpürüyor. Bu yüzden oldukça bereketli. Aynı şekilde bir de akşamları yıkıyorum. Gözlerimi yakmıyor. En sevdiğim özelliklerinden biride bu.

Yüzümdeki fazla yağı temizliyor ve yağ dengesini sağlıyor. Jelin gözenek ve derinlemesine temizleme gibi bir etkisi yok. Zaten arkasında da buna dair bir bilgi yok. Tek yaptığı bakteri oluşumunu engellemek ve yağ dengesini sağlamak.

Rahatsız edici bir kokusu yok.

Ambalajı oldukça kullanışlı. Kapağı çevrilerek açılıp kapanıyor. Dökülme derdi yok. Çantaya, bavula rahatlıkla atılabilir.

Severek kullandığım yıkama jellerinden biri oldu. Her yıkadığımda cildimi ferahlamış ve sebumdan arınmış olarak hissettim. Düzenli olarak kullandığım zaman diliminde sivilce oluşumunda ciddi bir azalma oldu. Tektükte olsa hiç sivilce eksik olmayan cildime çok iyi geldi. Yaklaşık 4-5 gündür kullanmayı unuttum, üşengeçliğime geldi. Yine bir tane sivilcem çıktı. Artık devamlı kullanıyorum.

Karma ve yağlı ciltler için olan yıkama jelleri genelde kuruluk yaparken bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.

Eğer karma/yağlı bir cildiniz varsa tavsiye edebileceğim bir ürün. Bitince mutlaka yenisini alacağım. Değiştirmeyi düşünmüyorum.

4 yorum:

  1. merhaba bende akne tedavisinden yeni çıkmış biri olarak doktorumun tavsiyesi ile kullanıyorum ve oldukça memnunum hatta indirime girsede stok yapsam diye bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncukasa da %50 indirimdeydi en son gördüğümde bir göz at istersen :)

      Sil
  2. ben de yeni ısmarladım bu seriyi yolda geliyor inşallah beğenirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...