Bu Blogda Ara

21 Ekim 2013 Pazartesi

Essence Eyebrow Designer 01 Black Kaş Kalemi

Merhaba
Çok değil en fazla bir ay önce Rossmann'da dolanırken gözüm Essence reyonundaki kaş kalemine takıldı. Kaş kalemi daha önce hiç kullanmamıştım. Deneme amaçlı alınacak en uygun fiyatlı kalem ile karşı karşıya kalınca almadan duramadım.


Yine ilk olarak ambalaj... Normal göz kaleminden tek farkı kapak kısmında bulunan tarama ve dağıtma fırçası.

Uygulama şekli oldukça kolay. İlk defa deneyen biri olarak ben bile zorlanmadığıma göre herkes kolayca kullanabilir. Kapak kısmındaki fırça ile kaşlarımı tarıyorum ve kalem ile kaşlarımı dolduruyorum. En son tekrar tarayarak ve dağıtarak doğal bir görünümde olmasını sağlıyorum.

Yaklaşık bir aydır kullandığım için ucu kütleşti ama açma gereği duymuyorum. Küt uç ile daha rahat kullanabiliyorum.

Gün içerisinde akma, dağılma, bulaşma yapmadı. Sabitleyici olarak yine Essence tercih ettim onunda yazısını kısa zamanda yazacağım.

Bu serisinde kahverengi kaşlara uygun kalemlerde var ve fiyatları 5 lira civarında sanırım. 
Yeni başlayanlar için oldukça uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürün. 

7 yorum:

  1. Ben de Essence kullanmaya başladım ama bana yapısı çok sert geldi. Biraz daha yumuşak olsaydı, kullanması daha kolay olabilirdi diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuz etin yahnisi işte canım :) Ben sevdim ama ilk defa kullandığım için

      Sil
  2. Bende kahverengisini bir süre kullandım sonra teyzem kaptı benden. :)
    Çok memnundum kullandığım sürecede. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzeden yada mağazadan kapmak gerek bir tane daha ;)

      Sil
  3. Acik rengi her gratis magazasinda bulunmuyor o nedenle gidim gidim kullaniyorum bitmesin diye. Ama kesinlikle fiyatina gore harika bir urun :) gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde Rosmann mağazalarına bak istersen güzelim. En son Mecidiyeköy şubesinde vardı :)

      Sil
  4. Thanx, I'm following you bloglovin ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...