Bu Blogda Ara

1 Ekim 2013 Salı

Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici

Merhaba
İlk Yves Rocher alışverişimde hediye edilen göz makyaj temizleyiciden bahsetmek istiyorum bugün.
Yves Rocher Ekspres Göz Makyaj Temizleyici
Fotoğrafta tek fazlı gibi çıksa da aslında klasik çift fazlı makyaj temizleyicilerinden görüntü olarak hiçbir farkı yok.

Rimel kullanmadığım için ne denli çıkartır bilemiyorum. Ama şunu rahat rahat diyebilirim ki eyeliner ve göz kalemini çıkartmada çok başarılı. Kirpik diplerimde biraz kalıyor ama zaten onu çıkartacak kadar harika bir makyaj temizleyici olduğunu da zannetmiyorum. Varsa paylaşın benimle nolur :) Oluşan kalıntıları makyaj düzeltme pamuğunun sivri tarafı veya bir bebek şampuanı ile kolayca temizliyorum.
Bazı çift fazlı temizleyiciler gibi yağlılık hissi vermiyor. Gözlerimi yakmıyor.

Ve içeriği... İçeriğinde Peygamber Çiçeği suyu varmış. Daha detaylı içerik için aşağıdaki fotoğrafa tık tık

Peki bunca övgüden sonra bir daha alır mıyım? 
Hayır almam. Çünkü 24,90 lira gibi bir fiyatı var. Normal temizleyicilere oranla çok fazla. %50 indirim olursa belki düşünebilirim.

6 yorum:

  1. ben amway göz ve dudak temizleyicisi kullanıyorum, çok ama çok memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amway daha önce hiç denemediğim bir marka canım :/

      Sil
  2. Ben hiç sevmedim bu ürünü. Temizleyip duruyorum ama göz altlarımda fazlasıyla kalıyor :/ Bioderma H2o'dan şaşmam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilerimiz yine uyuşmadı :)) Bende tam tersi h2oyu göz makyajında başarısız buluyorum :)

      Sil
  3. Bugün ilk defa mimlendim.Yapmak ister misin bilmiyorum ama ben de seni mimledim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta cevaplayacağım hemen güzelim,teşekkür ederim beni de unutmadığın için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...