Bu Blogda Ara

27 Ekim 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Makyaja Yeni Başlayan Kız


Merhabalar,

Her ne kadar artık klasikleşmiş bir girişte olsa, öncelikle Elif'e teşekkür ediyorum beni de düşündüğü için. Uzun zaman önce konuşmuş olduğumuz bir konuydu. Ben de o zamandan bu zamana neyi anlatsam neyi tanıtsam diye düşünürken, sonunda en çok sahip olmak istediğim ürünün bu olduğuna karar verip, bloğumda yayınlamadan önce Elif'in bloğunda anlatmak istedim. İşte yorumlarımla ve fotoğraflarımla karşınızdayım.

NARS'ın Orgasm allığını çok fazla istiyordum. İlk zamanlarda uzun uzun baktım, elim gitti hep sonra vazgeçtim derken erkek arkadaşım bana hediye olarak bu ikiliyi getirdiğinde ağzım resmen açık kaldı. Şaka yollu hep bahsediyordum zaten, onunda aklında kalmış ve alıp getirmiş. 


Aslında Orgasm'ı isteyen ben yanında Laguna'yı görünce daha da vuruldum buna. Elimde kullandığım The Balm Bahama Mama'nın pabucunu direk dama attırdı. Onun kadar sert bitişli değil ve insanı fazla kullanımda "pis sokak çocuğuna" döndürecek yapısı da yok. Yanlışlıkla fazla sürmenize imkan yok mesela, çok zorlasanız da başaramayabilirsiniz. Yüze çok güzel kontürleme yapılıyor, direk hatlarınızı çıkarıyor. Turuncu alttonlu olmasına rağmen, ilk günden vazgeçilmezim oldu bu güzellik :)


Şimdi gelelim Orgasm'a... Gerçekten bahsedildiği gibi çok güzel bir allık! İçerisinde altın yansımalar bulunan pembe/gül kurusu arası değişik bir renge sahip. Her cilt renginde farklı duracağı da ortada:) 10 gündür her gün kullanıyorum ve asla bıkmadım. Bıkacak gibi de durmuyorum:) Kalıcılığı cidden çok güzel. Sabah 9 sularında fondoten üzerine uyguladığımda akşam 6-7'ye kadar yüzümde kalıyor.


İşte benim kullanmaya kıyamadığım allık/bronzer'ımın hikayesi bu şekilde. Eğer kullanıyorsanız yorumlarınızı duymak isterim.

Sevgiyle kalın.
____________________________________________________
Güzel yazısı için Ezgi'ye çok çok teşekkür ediyorum. Benimde adını çok duyduğum, merak ettiğim bir allıktı.
Eğer Ezgi'yi Bloglovinden takip etmek isterseniz tık tık

Bir sonraki hafta Kozmetik Turu sizlerle olacak.

3 yorum:

  1. Yılbaşında alıp kendimi şımartmayı planlıyorum :) Güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
  2. Oyle bi bahsedilmiş ki bende meraklandım gidip almak istiyorum. Zaten gunluk hayattada kullandıgım alttonlarda ıkısıde. :)

    YanıtlaSil
  3. nars'ın en beğenilen allıklarından birisi,günlük makyaj için çok uygun göründü tonları.güzel bir ürün,umarım bende yakın zamanda denerim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...