Bu Blogda Ara

16 Mayıs 2013 Perşembe

Pastel Spring Blush-On Allık #15

Yine geriden takip ettiğim bir ürünle daha karşınızdayım :)
Bu allık çıkalı belki 1-2 aydan fazla olmuştur ben daha yeni edindim.
Herkesinde bildiği gibi seride iki renk var. Pembe olan 10, turuncu olan ise 15 numara. Pembe allığı pek fazla kullanmıyorum, kendime de yakıştıramıyorum. Ve bu renk benim için çok pembe. Bu yüzden turuncu olanı tercih ettim.
Rengi, duruşu, pigmenti çok çok iyi benim için. 2 Gün önceki makyajım da kullandım. Çok az miktarda fırçaya alıp sürmem gün boyunca kalıcı olmasına yetti. Dikkat edilmesi gereken tek şey çok fazla sürmemek sanırım. Az miktarda yeterli oluyor gerçekten.
Birde kapak kısmındaki aynayı çok beğendim. Baştan savma bir tasarım değil. Çok kullanışlı ve şık bir ambalajı var. Çantaya atıldığında açılmaz, etrafı mahvetmez. Acil durumlarda aynası çok rahat kullanılabilir.
Ürün 5 gram. Bayağı uzun bir süre kullanılır gibi. Fiyatı 10 lira.

10 yorum:

  1. Bende pembesi çok turuncu olanı gerçekten çok turuncu gibi geldi bana yakışmadı ...Dokusu, aynası, kalıcılıkları harika bencede :)
    Sevgiler,hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Püf noktası az alıp,az uygulamak sanırım :)

      Sil
  2. Evet çok fazla sürmemek gerekiyor kesinlikle.
    Bende pembesi var ve ilk kullandığımda çok aldım fırçaya,yüzüme bir sürdüm palyaçoya döndüm :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de pembe ile turuncu arasında kaldım.
    Pembe allığım çok olduğu için turuncuda karar kıldım; iyi ki de onu seçmişim. Duruşuna, pigmentasyonuna bayıldım.
    Güle güle, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sende güzel günlerde kullan canım

      Sil
  4. Bende almak istedim ama renkleri çok canlı geldiği için karar verememiştim turuncu olan yüze sürüldüğünde şeftali renginde mi oluyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az miktarda sürdüğün sürece sorun olmuyor,hoş duruyor

      Sil
  5. canımı çektirdiniz almak istemiyorum ama dayanamıyorum yapmayın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...