Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2013 Perşembe

Bu Aralar Ben..

80ler 90lar aşkım depreşti. Deli gibi müzik dinliyorum. Dinlemeye doyamıyorum, hiçbirinden bıkmıyorum. Dinledikçe dinleyesim, söyleyesim geliyor.

Sen arada sırada uğra bana 
Hovardayım diye kıyma bana 
Fikri firardayım uyma bana 
Oyuna gelme aman ama 
..

İçine ata ata ne hale düştün 
Tuta tuta çatlayacaksın be adam 
Çekinme hadi hadi söylede kurtul bundan 
Kura kura kurudun be adam
..

Çalkala hadi adamım
Devrine durumuna göre çalkala
Hadi kitabına uyduralım
Ele aleme karşı zevahiri topla
..

Gel sen benim ol 
Gitsen hüzündür 
Bir gülüşüne kurban 
Al ben seninim 
Bende hüküm sür 
Koynuma giriver aman
..

Ardına bakma yolcu
Gece almaya geldi seni benden
Beni bir daha sorma yolcu
Arama gittiğin yerden
..

Sizin de vazgeçemediğiniz, dinlemekten bıkmadığınız şarkılar var mı?

12 yorum:

  1. Zerrin Özer- paşa gönlüm :)
    http://www.youtube.com/watch?v=SkipQIm19ng

    YanıtlaSil
  2. çok severim bende bu dönemin şarkılarını çok da dinlerim

    YanıtlaSil
  3. Ayy yolcuyu çok severdim ben. :)
    Klibini otururu izlerdim bıkmadan. :)

    YanıtlaSil
  4. aayyy onlarca yazabilirim :))
    90lar benim çocukluğum ahh be niye büyüdüm ben:))
    tarkan dön bebeğim
    tarkan ikimizin yerine
    tarkan ölürüm sana
    taner affetmedim kendimi
    taner aynı perde
    doğuşumuz vardı bi de tabi :))
    oya bora ara beni ( mahalle arkadaşlarımla tiyatro grubumuz vardı bunun klibini oynamıştık :))
    zafer peker anlamazsın
    zafer peker diyemedim
    sedar ortaç ben adam olmam
    bi de candan erçetin in sandalyede çektiği klip vardı 90larmıydı tam hatrlayamadım kapıma dayanma sakın yakarım inan yakarımm diye sözleri vardı ayy ben hakkaten ne doluymuşum 90lar dedin içimi döktüm bi anda :))
    .
    .
    .
    .

    :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin listende çok güzel,hepsini dinleyesim geldi :)

      Sil
  5. Bana da arada bir geliyor bunları dinlemek! 90'larım tuttuğında da yukarıdaki şarkılara artı olarak Sibel Alaş - Adam, ki hala en sevdiğim şarkılardan biridir kendisi, ve Ayşegül Aldinç - Alimallah en çok dinlediklerimden :)

    YanıtlaSil
  6. akın vardı bir zamanlar ben en çok onu severdim :)
    http://www.youtube.com/watch?v=mmwExAWhXHc
    http://www.youtube.com/watch?v=KikAvFxAhwk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...