Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2013 Cuma

Essence Allık #40 Natural Beauty

En sevdiğim gün kesinlikle cuma! Çok yoğun ve stresli bir hafta geçirdim.
Ama sonunda bitti ve rahat bir nefes alabilirim.
Yine bir allık yazısı yazmak istedim. Bugün kullandım bu allığı ve hemen taze taze size bildireyim dedim. Kendisi şu olur;
Kendisi bir allıktan çok bronzera benziyor yanılıyor muyum?
Bu renkte hiç allığım yoktu. İndirimle beraber 4 lira civarına denk gelince denemek istedim. 
4 Liraya allık? Almazsan döverler insanı.
Kullanmak için kabından kazımak zorunda kalmıyorsunuz. Çok kolay bir şekilde fırçaya geliyor. Az miktarda uygulamak yine önemli. Yoksa çok koyu duruyor. Sabah 6:30'da yaptığım makyajım da kullandım. Saat 19:00'da eve geldiğimde hala kalıcılığını koruyordu. İlk sürdüğüm zamanki gibi değildi elbette. Yaklaşık 12 saat kalıcı olması oldukça iyi bir süre. 
Tam rengi şu şekilde;
Yine yazın özellikle biraz bronzlaşınca severek kullanabilirim bu allığı. Yada günlük makyajım da hafif renk versin diye tercih edebilirim. 5 Gramlık allık beni bayağı idare eder gibi :)

Bu arada yarın Migroslarda yüz temizleme,bakım,el krem ve losyonlarında %50, parfümlerde ise %40 indirim var. İhtiyaç ve stok için harika bir zamanlama. İyiki varsın Migros! Yarın aldıklarımı yazacağım büyük ihtimalle kafamda bayağı ürün var çünkü. 
Sizde bu fırsatı kaçırmayın derim. İyi alışverişler herkese

4 yorum:

  1. bronzera çok benziyor rngi tonu çok hoş. bu tondan biraz açık flormarın bi allığını aldım o da inanılmaz güzell tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel gözüküyor :) Daha önce de görmüştüm fakat almadım. Şimdi burada görünce tekrar bir denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...