Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2013 Pazar

Konuk Yazar Oldum / Essence Allık #20 Babydoll

Bütün annelerimizin Anneler Günü kutlu olsun öncelikle. Tek Aşk A bloguna konuk yazar oldum bugün :)

Herkese merhaba. 
Bugün Tek Aşk A blogunun konuk yazarıyım ve yazımı sizlerle paylaşıyorum. 
Anneler günü indiriminden yavaş yavaş herkes nasibini almaya, hafta sonuyla beraber stantlar da boşalmaya başladı. Essence standına karşı her zaman bir ilgim olmuştur. Size aldığım allıktan bahsetmek istedim.
Essence 20 Babydoll
Bana göre pembenin en harika tonu. Ne cırtlak nede koyu bir pembe. İkisinin tam ortasında çok tatlı bir rengi var. Günün her saatinde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Özellikle yaz ve bahar aylarında çok hoş duracağına eminim. Rengini hemen veriyor. Dün kullandım ve hemen uçup gitmedi. Kalıcılığı da oldukça iyi yani.
İndirimsiz fiyatı 8 lira civarıydı. Ben %50 indirim ile aldım. Bu fiyata göre çok iyi bir ürün. Eğer yaz aylarında kullanmak için bir allık arayışı içerisinde iseniz tavsiye ederim.
Okuduğunuz için çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...