Bu Blogda Ara

2 Ağustos 2013 Cuma

L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Sütü

Merhaba
Makyaj temizliği sonrası hem cildimi nemlendirmek hemde kalan makyaj kalıntılarını temizlemek için temizleme sütlerini kullanıyorum. Yakın zamanda aldığı bir marka yüzümü öyle fena yaktı ki kullanmak imkansız hale gelmişti. İkinci ürüne %50 indirim zamanında bende L'oreal markasının tonik ve temizleme sütünü denemek istedim.
L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Sütü
Öncelikle söyleyeyim ambalajı gerçekten çok güzel. Çok şık ve kullanışlı. Bu beni kendisine çeken ilk özelliği oldu. Beğendiğim ikinci özelliği ise ambalajda yer alan paraben içermez ibaresi oldu. "Masum bir temizleme sütü" diyebiliriz bunu için.

Üzerinde yazan 3 özelliği de yerine getiriyor.
-Makyaj kalıntılarından arındılır
-Cildi tazeler
-Cildi nemlendirir

-Makyaj temizleme jelini kullandıktan sonra pamuğa bir miktar döküp uyguluyorum. Uygulama sonunda pamukta makyaj kalıntısı kesinlikle kalmıyor. Severek ve beğenerek kullandığım makyaj temizleme jellerini incelemek isterseniz buraya ve şuraya tıklamanız yeterli.
-Kullandığım anda cildim de oluşan canlılık ve nemlenmiş hissini seviyorum. 
-Öyle nazik temizliyor ve nemlendiriyor ki kızarıklık, kaşıntı hissi sıfır.

Kısacası,üzerinde yazan her şeyi yapan ve paraben içermeyen sevdiğim bir ürün oldu.

Ama eğer hiç kimyasal içermeyen bir ürün arıyorsanız, "ben kendi cilt temizleme sütümü kendim yapmak istiyorum" diyorsanız tık tık

5 yorum:

  1. Fiyatı ne kadardı acaba?:)

    YanıtlaSil
  2. Loreal ürünleriyle dikkatleri üzerine çekiyo fiyatta çok uygun.. Güle güle kullan :) denemekte fayda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,beğenirsin umarım sende kullanınca :)

      Sil
  3. 6-7 sene önce bir temizleme sütünü almıştım L'orealin. Kullanmadığımdan bugünlere kalmış. :) Baktım, bozulma yok, iritasyon yapmıyor. Project Pan ürünlerime kattım, kullanıyorum bir süredir. Ve ben bunu neden kullanmamışım! dedim. :) Çok sevdim ancak sanırım artık satılmıyor. [Tabii ki :D ] Yerine bu ürünü deneyebilirim belki. :) Gerçi o L'oreal dermo-expertise serisine ait ama olsun. ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...