Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2013 Perşembe

YouTube Makyaj Kanalları

Bu aralar sıklıkla makyaj,alışveriş videoları izliyorum. Eskiden hiç sevmez, takip etmezdim böyle kanalları ama şu son 1-2 aydır ilgimi çekmeye başladı. Severek takip ettiğim kanallar;

Powderpuffbb's Channel
Sahibi o kadar şirin ve tatlı bir bayan ki ne video çekse izlerim. Kendisi ayrıca Bir Buket Kozmetik blogununda yazarı olur.

Moda Benim Hayatım
Yaşı küçük olmasına rağmen makyaj yapıyorum diye geçinen pek çok yetişkinden daha marifetli elleri var. Çok şeker bir kız. Çektiği videoların hiçbirinde ne bir laubalilik nede şımarıklık var. Yaptığı işi çok ciddiye alıyor en sevdiğim yanı da bu. 
İlerde dahada başarılı olacağına eminim.

Londra'da Bir Türk Kızı
Pek çoğumuz tanıyordur kendisini zaten. Harika makyaj yapıyor ve günlük hayatta kolaylık yaratacak pek çok bilgi paylaşıyor. Doğru makyaj fırçası temizliğini ben kendisinden öğrendim ve sayesinde makyaj fırçalarım ilk aldığım zamanki gibi oldu.

Dediğim gibi daha yeni yeni takip etmeye başlıyorum pek çok kanalı. Bu yüzden sadece bazılarını detaylı inceleme fırsatım oldu.

Sizinde bir youtube kanalınız varsa ve bu tip videolar paylaşıyorsanız bu yazının altına kanalınızın linkini bırakırsanız çok mutlu olurum. 
Sizi takip etmek isterim. 

Veya severek takip ettiğiniz kanallar varsa paylaşın, bizde takip edelim.

25 yorum:

  1. Londra da bir Türk kızını bende takipteyim :) gerçekten çok eğlenceli videoları var.Özellikle Hint Makyajı videosu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o kaçmış gözümden mutlaka izleyeceğim :)

      Sil
  2. Buketi çok severim Bilgen'i tek geçerim :)
    Bende yeni yeni video çekiyorum bende beklerim :)

    Youtube de en sevdiklerim
    bilgentolis
    powderpuffbb
    damla b.
    ipek keles (artık video yapmıyor ama izlemelisin)
    hazioz (bu da ben)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine abone oldum canım,teşekkür ederim :) En kısa zamanda inceleyeceğim senin kanalını da :)

      Sil
  3. Bilgen tolis ve melis limes ikisinide çok severek takip ediyorum o kadar tatlı dilli ve güleryüzlü ki ikisinide bence çok seveceksin:)
    Birde sergül kato var ama o daha çok you tube ve bloğunu günlüğü gibi kullanıyor eşiyle ikisi çok şeker onuda tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüne de abone oldum,teşekkür ederim çok :)

      Sil
  4. Hepsini inceleyeceğim :) Bn de pek video izlemiyorum ama tavsiyelerine güveniyorum :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Topuklu Ayakkabım'ın da güzel paylasımları oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. melisabcingil
    Sergul Kato
    gizemilktan
    Melis Limes

    ben de bunları takip ediyorum severek :)

    YanıtlaSil
  7. Buket ablayı sevdiysen bilgen ablayıda cok seversin eminim :)

    YanıtlaSil
  8. Bende video çekiyorum herkesi bekliyorum :))
    Makyaj Aşktır adıyla bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. aycelcehayat ı da unutmayalım :)) acemi youtuber :)

    YanıtlaSil
  10. Benimde yabancı olarak takip ettiğim laurenbeauty var,gerçekten hoş makyaj yapıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağıda abonesi varmış :) Bende eklendim

      Sil
    2. evet :) çok konuşmaları harici sıkılmıyorsun :)) bir de chloe morello ve carli bybel seviyorum vakit buldukça izliyorum :)

      Sil
  11. Londrada Bir Türk Kızı'nı yani Su'yu ben de takip ediyorum ve yaptığı makyajlara hayran kalıyorum.Gerçekten çok marifetli elleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun gibi makyaj yapabilmek yetenek gerçekten

      Sil
  12. makyaj günlüğü de çok iyidir arkadaşlar. sahibesi hacer çok sempatik sıcak kanlı :) beğeniyle takip ediyorum kendisini :) ojemrujumrimelim 'in de tırnaklarına hayranım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...