Bu Blogda Ara

30 Ağustos 2013 Cuma

Ağustos2013 Bitenler


Merhaba
3-4 Gündür evde yokum blogumla bu yüzden çok fazla ilgilenemedim. Planladığım yazılar yayınlandığı için yorumlara çok geç cevaplar yazabildim. Artık evime geldim ve bitenler yazımla başlıyorum. İlk olarak şunu belirteyim bu ay ki bitenlerimden hiç memnun değilim.

İlk olarak Head&Shoulders İpeksi Yumuşaklık Saç Kremini bitirdim. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Harika kokuyor! Saçları yumuşattığı da bir gerçek. Eğer Badem Yağlı Ekstra Nemlendiricili Saç Kremini bulamazsam yine buna dönüş yaparım büyük ihtimalle. Bu ay karşılaştırmasını yapmış olduğum Head&Shoulders ve Elseve Nemlendirici Şampuanları bitirdim. Yazısını okumak isterseniz linke tıklamanız yeterli. Elidor Bukle Belirginleştirici Saç Kremi çok sevdiklerim arasında. Alternatif olarak bekliyordu ve bu ay sonunda bitti. Belki geri dönüş yaparım. Memnun kaldığım bir üründü. Ne çok saç kremi bitirmişim değil mi?

Bu benim son Gliss Ultimate Repair Şampuan stoğumdu sonunda bitti. Daha fazla Gliss görmek istemiyorum,yeter! Bir daha bu kadar çok şampuan stoklamayacağım. Isana Hindistan Cevizli Duş Jeli favorilerim arasında. Denk geldikçe mutlaka alıyorum. Kokusu bir harika. Sırf bu yüzden bile alınabilir. Göz makyajımdan sonra kirpik diplerim da kalan makyaj kalıntılarını temizlemek için Johnson's Baby Şampuan'ı kullanıyordum. İçeriğinde SLS olması çok can sıkıcı. Şimdi başka bir bebek şampuanına başladım. Biraz kullandıktan sonra yazısını mutlaka yazacağım. Diadermine Çift Fazlı Makyaj Temizleyici en sevdiğim ürünlerden biri. Çift fazlı olmasına rağmen yağlı kalıntı bırakmıyor,su gibi. Stokta bir tane daha var ve kullanılmayı bekliyor.

Watsons Burun Bantlarını severek kullandım. Şimdi yenilenmişler. Mutlaka denemek için alacağım. Nivea Aqua Sensation Nemlendirici'den çok çok çok memnun kaldım. Uygun fiyatlı ve harika bir ürün. Havaların soğumasıyla beraber Olay'den buna geçiş yapacağım sanırım. Gratis'te satılan minik el kremini bitirdim. Sanırım bu bitirdiğim 3.kutum. Kokusundan sıkıldım artık,bir daha alacağımı sanmıyorum. Secret Fantasy bana göre Avon'un en harika parfümlerinden biri. Tek sorun şişesi. Fısfısı tutan minik aksesuarı hemen kayboluyor. Ve törpüler. Zebra desenli olanınından hiç memnun kalmadım. Benri kağıt törpüleri kullanmaya devam! (mavi olan)

Avon Foot Works Kızılcık ve Vanilya Özlü Ayak Kremi ve Ayak Banyosu sırf kokusu için bile alınacak ürünler arasında. Çok çok memnundum. Bitmesine üzüldüm. Umarım kış ayınında gelmesiyle yeniden katalogda satışa sunulur. Avene Güneş Kremi'nin tester boyunu bitirdim. Bu boydan bu ay 3 tane kullandım. Şuanda da dördüncüyü kullanıyorum. Yazısını yazacağım. Ve bir sürü pamuk. Şu en solda olan Diasa marka pamuktan çok memnun kaldım. Yumuşacıktı. Mutlaka yeniden alacağım.

Son olarak çöpe giden bir sürü kozmetik. İçlerinden yalnızca ROC dudak nemlendiricisini bitirdim. Diğerlerinin son kullanma tarihleri geçtiği için çöpe gidiyorlar. Bazılarını çok severek kullandım. Bazısına ise elimi bile sürmedim.

Nivea Vişneli Dudak Nemlendicisi'ni çöpe atarken ben

Bu ay bitirdiklerim bu kadar. Sıcaklar dolayısıyla ne kadar az makyaj yaptığım makyaj temizliğine dair bir ürün bulunmamasından belli oluyor sanırım. Eylül ayında evde yarım olan ürünleri bitirmeye çalışacağım. Yine bu kadar çok şeyi çöpe göndermek istemiyorum.
Bitirdiğim ürünler hakkında sormak istediğiniz bir şey varsa buralardayım.

17 yorum:

  1. bayağı ferahlamışsın canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :) Nemlendirici bitirdiğim zaman bir başka mutlu oluyorum.

      Sil
  2. Merhaba canım:) Ne çok ürün bitmiş ya da çöpe gitmiş.Ben de bitirmeye çalışıyorum ama hadi bakalım. :) Bebek şampuanlarını makyaj temizlemede kullanıldığını ikinci duyuşum olmalı ben de makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum.Nivea nemlendiricilerini ben de severek kullanıyodum fakat yazın yağlıya dönük cildimden dolayı pek memnun kalmadım şimdi yves rocher pure systemden nemlendiriciyi kullanıyorum memnunum.Azıcık lafı uzatmış gibi oldum umarım sıkmamışımdır.Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo tam tersine bilgilenmiş oldum :) Yves Rocher'a mutlaka bende göz atacağım

      Sil
  3. ne kadar çok şey bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim,yenilere yer açıldı,indirim bekliyoruz :)

      Sil
  4. Stokları epey boşaltmışsın canım :) Ne kadar çok şampuan ve krem bitirmişsin öyle seninde benim gibi elin bol galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık banyo yapınca krem dayanmıyor :)

      Sil
  5. Çünkü o Nivea lip balm eski sürüm di mi :) Çok güldüm Yılmaz Morgül ü görünce ya süpersin :)
    Gerçekten baya hafiflemişsin şu ürünleri görünce buna karar verdim. Darısı başıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ve artık çıkartmıyor da Nivea içime oturdu :(

      Sil
  6. ya bayılarak okudum yazdıklarını ne kadar güzel anlatmışsın hem ürünleri :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bir paylaşımdı :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Bolca kozmetik çöpe gitmiş ama olsun yenilere yer açılmış oldu :) Çekilişime beklerim :) http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?showComment=1377961536289#c4840821111534966810

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım,mutlaka katılacağım teşekkürler haber verdiğin için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...