Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2013 Pazar

L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştici Tonik

Merhaba
Bu toniği yaklaşık 15 gündür kullanıyorum ve hakkında yorum yapabilecek kıvama geldiğimi zannediyorum. Aynı serinin makyaj temizleme sütünden yakın zamanda bahsetmiştim okumak isterseniz tık tık
L'oreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştici Tonik
Çok uzun zamandır cildime iyi gelecek özellikle de gözeneklerimi sıkılaştıracak alkollü bir tonik arayışındaydım. Bu isteğimi görevli bayana aktardım;

- ben gözeneklerimi sıkılaştıracak bir tonik bakıyordum
+toniklerin gelen özellikleri o zaten
-peki bu sıkılaştırma konusunda etkili olur mu?
+toniklerin genel özelliği bu zaten
-sıkılaştırıyor yani?
+özelliği bu 

Tek cevap görevli ile sabır sınavından sonra almaya karar verdim. Hevesle ve umutla aldım diyemem. İkinciye %50 var diye aldım sadece. Ama etkileri beni çok şaşırttı. İlk olarak yapısından bahsedeyim. Normal ciltlerin kullanabileceği alkollü bir tonik. Kokladığınız anda alkollü olduğunu anlıyorsunuz zaten. Tam benim istediğim gibi. Normal ciltlerde için olanda bile bu kadar alkol varsa yağlı ciltler için olanı düşünemiyorum. Tüm bunlara rağmen fresh bir kokusu var. (Ne kokuyor tam çözemedim ama tanıdık bir koku). 
İçeriğinde paraben olmaması da artı puan.

İlk sürdüğümde yanaklarımda yanma ve kızarıklık yaptı. Nemlendiricimi sürdüğümde ise yanma hissi hafifledi. Yinede kullanmaya devam ettim. İkinci ve üçüncü kullanışlarım da yanma hissi azalarak tamamen bitti. En sevdiğim toniğim haline geldi.

Peki üzerinde yazılanları yapıyor mu?
Pürüzleri giderdiğini söylüyor. Yanaklarımda olan pürüzleri tamamen yok etti diyemem. Ama ilk haline göre yanaklarım daha pürüzsüz oldu. Bu konuda az da olsa etkisi var yani. Kullandığım anda cildime gerçekten de aydınlık ve taze bir görünüm veriyor.
Ancak gözeneklerime bir etkisi olmadı.

Sanırım biterse bir daha alabilirim. Daha iyisini bulamazsam tabi ki ;)

Tonik nedir? Ne işe yarar? Doğru olarak nasıl kullanılır? Tonik çeşitleri hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz tık tık

18 yorum:

  1. Benim cildim karma ama yağlıya dönük değil. Yani açıklamak gerekirse yanaklarım kuruyor fakat burnum çenem yağlı. Tek bir tonik almak adına normal ciltler için olanını alsam yardımcı olur mu sence ? Tabiki insandan insana değişir ama alkollü dedin ya bir de kullanmışsın sormak istedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipimiz aynı canım. Bir dene bence bunu. Yanaklarına daha hafif, T bölgene daha yoğun sürersen tahriş yapmıyor :)

      Sil
  2. Parabeni bize yillarca koruyucu diye yutturdular o zaman.acaba denildigi gibi koruyucu muydu? Yoksa zarar veriyor muydu?yani olmamasi acaba yarar mi baska turlu bir ayar mi? Yani eskiden parabenli urunleri kullanan kadinlarin cildinize bakiyorum mukemmel gorunuyo..ustelik uzerinden yillar gecmis olmasina ragmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf raf ömrünü uzatmak için kullanılan bir kimyasal. Paraben yoksa raf ömrünü uzatmak için ne kullanılmaya başlandı tartışılır :)

      Sil
  3. O SABIR SINAVINI BEN HER ALIŞVERİŞİMDE VERİYORUM İŞLERİNİ SEVEREK YAPMIYOR ÇOĞU TATLIM BU YUZDEN MUSTERİLER SABIR SINAVLARINA TABİ TUTULUYOR :) POSTUNU BEĞENDIM VE BENDE DENEYECEĞİM KESİNLİKLE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun faturasını müşterilere kesmeleri çok yanlış :) Sırf kimsenin ekmeği ile oynamamak için şikayet etmiyorum. Umarım sende memnun kalırsın güzelim :)

      Sil
  4. Acikcasi ben alisverise gitmeden arastirmami yapiyorum hicbirini bi sey sormadan aliyorum, ohh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyondan sorumlu olanlar illaki dikiliyor insanın başına. Bende boş bulunup soruyorum :) En güzelini yapıyorsun canım inan

      Sil
  5. Ahh o görevliler! Biri de mi bir şey bilmez. Neyse :) Elimdeki tonikleri bitirebilirsem bundan alacağım merak ediyorum gerçekten. Güle güle kullan :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim :) Umarım sende memnun kalırsın

      Sil
  6. bende tonik arayışı içindeydim bu ara.cildim karma sanırım benim içinde uygun olur.güle güle kullan canım.bu arada bloğumdaki büyük yaz çekilişine de beklerim.sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende memnun kalırsın canım :) Mutlaka katılacağım

      Sil
  7. Nice review!!! Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  8. Lorealin bu yeni serisinin bloglarda sık sık tanıtımını görüyorum, içi nasıldır bilememde dış ambalajı bu kadarmi demode olur? Ürünün albenisi yok eczanede satılan ilaç şişelerine benziyor...

    Tasarım çağında ambalaj faciası (bence yani) =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa düşündüklerimin tam tersini dedin şimdi :) Bayıldım ben bu yeni ambalajlara :p

      Sil
    2. :))) ben sadece fotoğraftan gördüğümü eleştirdim... Elime almadım yani... Bana ilaç şişesi gibi görünüyor canim 

      Sil
  9. Loreal yeni ürünleriyle herkesin dilinde sende yazmışsın şimdi bende laıp denemek istiyorum =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...