Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Pamuk Şekeri


Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere konuk olmaktan büyük bir keyif duyuyorum.OjeBalonjoje bana konuk yazarlık teklif ettiğinde çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.Sizlere bugün genel kapsamlı bir yazı yazmak istedim ve sizlerle bu yaz ki favorilerimi paylaşmak istedim.
Umarım severek okursunuz.Hadi başlayalım :)

Yaz Favorilerim
Bu yaz elim genelde açık tonlu renklere gitti.Fondöten zaten yazın nerdeyse hiç kullanmıyorum.O yüzden onu koyma gereksinimi duymadım.Şimdi favorilerimi tek tek inceleyelim;

Sephora Makyaj Çantası; İlk olarak o makyaj çantasına bayılıyorum.Yazın vazgeçilmez bir parçam haline geldi.Hiç yanımdan ayırmıyorum.

Little Black Dress; Bu parfümün kokusunu çok seviyorum.

8x4 Deodorant; Hem minicik,taşıması çok kolay,hemde kokusu çok güzel.Yazın vazgeçilmezlerinden benim için.

Alix Avien Lipstick; Bu rujuma kokusu,rengi olsun bayılıyorum.Rengi resimdeki gibi kırmızıs değil.Narçiçeği gibi bir rengi var.

Color Trend Ruj; Böyle pembe tonlarının bana daha çok yakıştığını düşündüğüm için bunu görür görmez aldım..Çok sevdim kendisini.Yazın sık sık tercih ettiğim 2 rujumdan biri.


Loreal Volume Million Lashes Extra Black; Bu maskaraya bayılıyorum.Rimele ihtiyacınız varsa eğer bunu alın derim ben.Yazın kirpiklerimin tek dostuydu :)

Elf EyeShadow; Çok fazla far kullanan biri değilim.Bunun da açık rengini kullanıyorum dışarı çıkmadan önce.Ben çok seviyorum bu farı .


Balm Shelter; Fondöten kullanmıyorum ama gerekli olduğunda bunu sürüyorum dışarı çıkarken yazın.Çoğu zaman kurtarıcım oluyor kendisi.

Pastel Spring Blush Allık; Bu rengi tenime daha güzel gidiyor.Çok hafif uyguluyorum zaten.Hem taşıması da pratik.


Golden Rose Oje 243; Bu ojenin rengine ölünür..

Essence Breaking Dawn Oje; En başta pek sevmemiştim.Ama gün geçtikçe daha çok sever oldum.Tırnaklarımdan çıkmıyor yazın :)

Benim yazımın vazgeçilmez ürünleri bu kadar.Sizin bu yaz favori ürünleriniz neler?
_____________________________________________
Pamuk Şekeri'ne yazısı ve emeği için çok çok teşekkür ediyorum.
Kendisini Bloglovin'den takip etmek isterseniz tık tık
Twitter'dan takip etmek isterseniz tık tık

Gelecek hafta Madame Kokoş'u ağırlayacağım.

8 yorum:

  1. Sevdigim iki blog birlesmis ne guzel :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz yazılara bayılıyorum bıun bende yazayım bende olur mu:)

    YanıtlaSil
  3. yazıda,ürünlerde çok güzel.pamuk şekerine bu güzel yazıyı yazdığı için oje balonjoje'yede yayınladığı için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...