Bu Blogda Ara

15 Eylül 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Makyaj Aşktır


Selamlar güzel bayanlar!

Ben ‘Makyaj Aşktır’ blogunun sahibi Özlem.
Öncelikle belirtmeliyim ki konuk yazar olmak hiç de düşündüğüm kadar kolay bir iş değilmiş. Günlerce hangi ürünü yazsam diye düşündüm, kaç tane post yazdım sildim tahmin bile edemezsiniz. Benim ilk konuk yazarlık deneyimim olacak, bu yüzden sürçü lisan edersem şimdiden affola. Gelelim size anlatmak istediğim ürünüme.

Yaklaşık iki aydır severek kullandığım Yves Rocher marka ‘roll-on’ umdan bahsetmek istiyorum.

Son bir yıldır aliminyum içeren, paraben içeren ürünlere savaş açtım desem yeridir. Seyrek kullandığım ya da vazgeçemeyeceğim kategorisine koyduğum ürünlerde bu durumu göz ardı etsem de ,hergün kullandığım ürünlerime dikkat ediyorum.

Uzun zamandır Crystal kullanıyordum fakat yaz ayları gelince benim için yetersiz kaldı. Ben de yeni bir arayıştayken bir Yves Rocher ziyaretimde bu cici roll-on ile tanıştım. Çok büyük umutlarla olmasa da denemeye değer diyerek aldığım bir üründü fakat favorilerim arasına girmeyi başardı.

Temiz içeriğinin yanı sıra üzerine düşen görevi de oldukça başarıyla yerine getiren bir roll-on. Çoğu aliminyum içermeyen roll-onların hiçbir işe yaramadığını bloglarda sıkça okuyorum. Antiperspirant olmadığı için terlemeyi önlemiyor tabi ki ama ter kokusunu %99 önlüyor. Kendine has kremsi bir kokusu var. İçeriğinde bulunan aloe vera sayesinde kullandığınız sürece derinizi yumuşatma özelliğine de sahip.

Crystal bir numaralı favori ürünüm ama ıslatarak kullanılması gerektiği için çok pratik değil. Sonbahara girdiğimiz şu günlerde ona geri döneceğimi bilsem de elimin altında mutlaka bundan da bulunduracağım. Dönüşümlü olarak kullanabilirim. 

Eterini paylaşmayı seven kimyagerimiz Ojebalonjoje’ ye beni bloguna davet ettiği için çok teşekkür ederim. 
Sizlerle paylaşımda bulunmaktan çok mutlu oldum :)
_____________________________________
Makyaj Aşktır'a yazısı için çok çok teşekkür ediyorum. Benimde merak ettiğim bir üründü.
Kendisini Bloglovinden takip etmek isterseniz tık tık
Facebook sayfasını beğenmek isterseniz tık tık

Bir sonraki hafta Ege'li Hayatım'ı ağırlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...