Bu Blogda Ara

4 Eylül 2013 Çarşamba

L'Oréal Elseve Mucizevi Yağ

L'Oréal Elseve'in mucizevi yağ olarak çıkmış bu ürününü çok merak ediyordum. Saçlarım özellikle sabah kalktığımda yıpranmış ve kuru olduğundan dolayı birbirine çok dolanıyordu, taramak neredeyse imkansız oluyordu. Ama L'Oréal Elseve mucizevi yağ ile karşılaştığımda içeriğini ve kullanım şekillerini okur okumaz alma isteği uyandı. Çünkü birçok farklı şekilde kullanılabiliyor. Belirtmek istediğim bir şey var ki, yağ olduğundan dolayı ön yargılarım vardı. Saçlarımı yapıştırır mı, yağlı bir görünüm verir mi diye ama kullanmadan bilemeyeceğim için bir şans verdim ve iyi ki vermişim diyebilirim. Özellikle saç dokusunu kusursuzlaştırıcı bakım yazısını okuduğumda saçlarımı kestirmek istemediğim için bakım ürünlerine yönelmeyi tercih eden biri olarak beni cezbetti. Saçı onarmayı vaadediyor. Normal ve boyalı saçlar için kullanılabiliyor.
Kapağı yok, fakat kilit koruması var. Kapağı yana çevirince kilit açılıyor ve yağı kolayca alabiliyorsunuz. Pompalı olmasından dolayı oldukça kolay kullanılabiliyor.

L'Oréal Elseve mucizevi yağ sadece saçı onarmıyor, daha önce de söylediğim gibi bir çok şeyde kullanılabiliyor. Yıkama öncesi uygulanıp saçı besliyor, ıslak saça da uygulanabiliyor ve saça şekil verdikten sonra kullanılabiliyor. Ben özellikle saçlarım yıpranmış durumda olduğu için düzleştirme işleminden önce koruması için kullanıyorum. Düzleştirici uygularken ıslak saça sürüldüğünde yanma hissini bilirsiniz, tercih edilmiyor bu yüzden. Fakat yağı sürdüğümde ıslak bir his olmadığından rahatlıkla tarayıp düzleştiricimi uygulayabildim. L'Oréal Elseve'in mucizevi yağını düzleştirme işleminden sonra daha bir sevdim, çünkü saçlarım parlak ve yumuşacık oldular :) Söylemeden edemeyeceğim kokusu parfüm gibi, çok güzel bir koku bırakıyor saçta.

En güzel yanlarından biri de marketlerde bulunabilir olması ve fiyatının uçuk bir rakam olmaması bana göre. Kuaförlerden temin ettiğim bir kaç saç bakım ürünüm olmuştu fakat memnun kalmamıştım. Hem marketlerde de kolayca bulunan bir ürün, hem de çok amaçlı. Hem bakım yapıyor hem yumuşaklık verip ağırlık hissi yaratmıyor.

Sizlerin de saçları benim gibi yıpranmış, kuru ve zor taranıyorsa, saçlarınızı kestirmek istemiyorsanız mutlaka denemenizi öneririm. Kuaförler kadınların korkulu rüyasıdır aslında, en azından benim için öyle saç kesme konusunda. Uçlarını aldırmaya gidiyorum, küt saça yakın eve dönüyorum. Bu yüzden ben bakım ürünleriyle onarmayı tercih ediyorum. L'Oréal Elseve mucizevi yağ ile daha da ümitliyim.


Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...