Bu Blogda Ara

10 Eylül 2013 Salı

Mim Mim Mim

Merhaba
Pudra Kokulu beni mimlemiş. Eğer hemen yapmazsam ya da not almazsam yazıyı yazmayı unutuyorum -daha önce başıma geldi- 
Bu yüzden hemen cevaplamak istedim. Sorulara geçelim;

Blogunuzun Adı ve Linki
Acemi Kimyagerin Günlüğü
http://ojebalonjoje.blogspot.com

Ne Kadar Süredir Blog Yazıyorsunuz?
6 Şubat 2013'den beri buradayım

Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?
Son 2 senedir yaşıyorum. Yediklerime hiç dikkat etmedim. Şuanda da bunun cezasını çekiyorum. Çözüm şart!

Formda Kalmak İçin Nasıl Bir Yöntem Uyguluyorsunuz?
Keşke bu soruya cevap verebilsem (hüzünlendim)

Hayatınızın Bir Döneminde Hiç Zayıflama Hapı v.b. Destek Ürünleri Kullandınız Mı?
Hayır. 100 Kilo olacağımı da bilsem asla bu tür ürünler kullanmam.

Güzelliğinizle İlgili Düzenli Uyguladığınız Bakım Kürleri Var mı? 
Mutlaka haftada 2 kere dudak peelingimi yapıyorum. Dudaklarımdaki değişimini gördükten sonra vazgeçilmezim oldu. Birde haftada 2 kez kil maskeyi uyguluyorum yüzüme. Ama onuda evde kendim hazırlamıyorum. Bu bir kür sayılmaz sanırım?

Vazgeçmeyeceğiniz Kozmetik Ürünleri?
BB Krem, eyeliner, pudra

Beni de unutmayım mimlediği için Pudra Kokulu'ya çok çok teşekkür ederim.
Her zamanki gibi yapmak isteyenler için bu mim benden onlara gelsin.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...