Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2013 Cumartesi

"Uydurdum Uyduşturdum" Etkinliği ve Sizden Gelen Fotoğraflar


Merhaba
Bu sefer çekiliş yerine farklı bir şey ile karşınızdayım. Hem yeni bloggerlara destek ve onları tanımak amaçlı hemde herkesin katılabileceği bir etkinlik yapmak istedim. Blogumu ordan burdan takip edin gibi bir şartım şurtum yok. He takip ederseniz mutlu olurum tabiki :)
Tek şartım etkinliği herhangi bir yerde duyurmanız.

Yapmanız gereken tek şey uydurmak uyduşturmak.
  • İsterseniz en sevdiğiniz ruj ile ojenizi
  • Küpeniz ile ojenizi
  • Pantolununuz ile ayakkabınızı
  • Rujunuz ile meyve suyunuzu
  • Laptobunuz ile ojenizi
  • Bikininiz ile gözlüğünüzü
  • Kediniz ile tişörtünüzü
  • Saçınız ile saç bandınızı
  • vs vs vs

Aklınıza gelen herşeyi birbirine uydurun yeter.
Daha sonra fotoğrafı sizi tanıyacağımız bir isim (Gerçek adınız olmak zorunda değil. Blog adı veya rumuz kullanabilirsiniz) , yaşadığınız şehir ve etkinlik paylaşım linki ile beraber bana mail olarak atın. Eğer blog sahibiyseniz ve blogunuzdan da bahsetmemi isterseniz mailinizde bunu belirtmeniz yeterli. Yollanan her fotoğrafı tek bir başlık altında toplayıp, ufak yorumlarla yayınlayacağım. 
Etkinlik sonunda da fotoğrafını yollayan bir kişiye minik bir hediyem olacak.
Gölge Hırsızı/Marc Levy & Pastel 111,107

Kendi uydurup uyduşturduğum Gölge Hırsızı kitabı ve Pastel 111,107 numaralı oje etkinlik sonunda sizin olabilir.
Çekiliş gibi yorum atma ile sonuçlanacak bir etkinlik olmayacağından süreyi biraz uzun tutuyorum.
Son katılım 6 Eylül 2013
ojebalonjoje@gmail.com

SİZDEN GELEN FOTOĞRAFLAR

Yasemin Ergenç
1) İlk fotoğrafını gönderen Yasemin Kokusu blogunun sahibi oldu. Yazın sıklıkla kullanılan pembenin en şeker tonlarından oluşan bir yakıştırma yapmış. Eğer sizde kıyafet kombinleri ve makyaj malzemelerinin yorumlarına bir de Yasemin'in gözünden bakmak isterseniz yukarıdaki linke tık tıklamanız yeterli.
Burcu/İstanbul
2) İyilikler ve Güzellikler blogunun sahibi Burcu Oriflame Amazonia EDT ile küpelerini birbirine uyduşturmuş. Burcu cilt bakım ürünlerini oldukça seven, kullanan ve kullandıkça blogunda yer veren bir blogger. Cilt bakımı hakkında ürün yorumlarını merak edenlerin bu bloga bir göz atmasını tavsiye ederim.

Merve Çelik
3) Üçüncü fotoğraf Sen İstiyor Ruj blogunun sahibi Merve'den geldi. Merve bayramda giyeceği tulumu ojeleriyle uyuşturmuş. Özellikle Elegant ojenin rengini tuluma çok yakıştırdım mutlaka bunu sürmelisin bence. Merve alışveriş yazıları yazmayı ve kullandığı makyaj malzemelerini yorumlamayı çok seven biri. Blogunda pek çok kozmetik markasının incelemesini bulabilirsiniz.


Güzel E-zade
4) Sırada pembenin en canlı tonundan oluşan bir uyduşturma var. Özellikle ruja bayıldım söylemeden edemeyeceğim. Yazın sade bir makyaj ile dudakları ön plana çıkarmak için ideal. Bu fotoğrafın sahibi Güzelle Kozmetik blogunun sahibi Güzel E-zade. Kendisinin yepyeni bir blogu var ve kısa zamanda güzelleştirmiş. Pek çok makyaj ürününü Güzel E-zade'nin gözünden görmek isterseniz mutlaka ziyaret edin.

Eylül Gökçe/Kayseri
5) Bu fotoğrafın sahibi de Kayseri'den Eylül. Sevdiği bir kitap ile kırmızı beyaz uyumunu sağlamış. Kitap makyaj malzemesi uyumunu her zaman sevmişimdir zaten. Bu yüzden bu fotoğraf gözüme ayrı bir güzel göründü. Harikasın Eylül!
Drama Queen
6) Drama Quenn kendisi ile aynı adı taşıyan blogun sahibi. Kombini çok çok sevdim diyebilirim. Tam bahar ve yaz mevsimlerine uygun cıvıl cıvıl bir renk uyumu yakalamış. Üzerinde de çok hoş duracağına eminim. Bilge benim severek takip ettiğim ve samimiyetine bayıldığım bir blogger arkadaşım. Blogunda birbirinden güzel manikür örneklerine sıklıkla rastlayabilirsiniz. Göz atmanızı tavsiye ederim.
La Perm Style
7) Yedinci fotoğraf benim en sevdiğim renklerden oluşuyor. Mint yeşiline karşı aşırı bir zaafım var. Her şeyle çok güzel yakıştığını ve zarif durduğunu düşünüyorum -aynı bu kombin de olduğu gibi-. La Perm Style blogunun sahibi Aslıhan mint yeşili bir gömlek ile şemsiyesini uydurmuş -ki bence harika olmuş- La Perm Style için alışveriş ve moda blogu diyebilirim. Aslıhan'ın birbirinden şık kombinlerini merak ediyorsanız,ziyaret edebilirsiniz.
Esy Vogue
8) Bu fotoğrafı görünce bu sene yapamadığım tatil özlemi artıyor ama olsun. Tatili benim yerime Esy Vogue blogunun sahibi yapıyor. Yaza çok yakışan fuşya bikinisi ve terlikleri ile cıvıl cıvıl ve çok renkli. Esy Vogue bir moda blogu. Eğer modaya ilginiz varsa ve kıyafet kombin önerilerine göz atmak isterseniz,ziyaret edebilirsiniz.
SempA/Denizli
9) Çok sevdiğim bir kombin yine. Özellikle pantolon ve sandalette ki uyuma bayıldım. İkisi de hem tek başına kullanıldığında hemde kombinlendiğinde çok şık duruyorlar. Fotoğrafın ve SempA blogunun sahibi harika bir uyum yakalamış. SemA'nın dünyasını ve kendi yaptığı yaratıcı şeyleri merak ediyorsanız blogunda sizleri bekliyor.
Cansu Andıc
10) On numarada lacivert, mavi, sarı ve turuncu tonlarından şık bir kombin oluşturmuş olan Cansu Andıc var.
Düşler Mekanı/İstanbul
11) Düşler Mekanı blogunun hamarat sahibi etkinlik için Elif Şafak'ın Aşk kitabı ile Golden Rose ojeyi uyduşturmuş. Renk uyumlarını çok beğendim. Yemek bloglarına karşı aşırı bir ilgim var. Düşler Mekanı'da severek takip ettiğim bloglardan biri. Eğer sizde mutfakta vakit geçirmeyi seviyorsanız mutlaka bir göz atın derim.
Mavi Uçurum/İstanbul
12) Ve benim çok sevdiğim uyduşturmalardan biri Mavi Uçurum blogunun sahibine ait. Stabilo kalemlere üniversiteye hazırlanırken başlayan zaafım hala devam etmekte. Kürşat Başar'ın sevdiğim kitabıyla ve MP3 çalarıyla hoş ve huzur dolu bir görüntü elde etmiş. Mavi Uçurum sık sık güncellenen bir kitap blogu. Kitap okumayı sevenler ve yeni kitap önerilerine açık olanların mutlaka ziyaret etmesi gerek.
Ebru
13) Bu şirin, pembe uyduşturma ebrumakeup blogunun sahibine ait. Kendisi henüz çok yeni ve genç bir blogger. Makyaj blogunu yavaş yavaş güzelleştirmeye başlamış. Sizde Ebru'nun paylaşımlarını merak ediyorsanız ziyaret edebilirsiniz.
Sümeyye Özcan/İstanbul
14) Ben bu uyuma bayıldım! Mavinin en sevdiğim tonu ve çok güzel kominlenmiş. Sümeyye benim severek takip ettiğim Sinir Bayan bloguna sahip. Blogda pek çok cilt bakım ve makyaj markası hakkında yorumlara ulaşabilirsiniz. Göz atmanızı öneririm. Mutlaka merak ettiğiniz bir ürünle karşılaşacaksınız.
Kozmetik Balı
15) Bu ayakkabıya bayıldım! Fotoğrafa bakınca gözüme direk ayakkabı çarpıyor. Sevdiğim bütün renkler bu uyumda var. Her renk birbirini tamamlıyor. Bu güzel ve şık uyduşturmanın sahibi Kozmetik Balı. Kendisi daha çok yeni bir blogger ama blogunu biraz incelerseniz çok sevdiğiniz makyaj markalarına ulaşabileceğinizi göreceksiniz. Göz atmanızı tavsiye ederim.
Bademlebuduk
16) Bu çok şık uyduşturmanın sahibi Bademlebuduk. Fotoğraftaki her renk tonu birbiri ile çok uyumlu ve göze çok hoş geliyor. Çok sevdim! Bademlebuduk bir yaşam blogu. Üstelik çok güzel çekilişler düzenleyen bir yaşam blogu. Alışveriş ve ürün yorumlarını severek okuyorum. Sizde ziyaret ederseniz pek çok şey bulacağınızdan eminim.
Kırık Şemsiye/İstanbul
17) Dan Brown çok sevdiğim bir yazar. Kitap ve rujun uyumu çok güzel olmuş özellikle de kitap kapağındaki alevle birbirini tamamlamış renk olarak. Bu fotoğrafın sahibi kim derseniz; Kırık Şemsiye. Bu blog için hem kitap hemde makyaj blogu denilebilir. Her sayfasında farklı bir posta rastlayacağınız çok renkli bir yer. İncelemek isterseniz linke tık tıklamanız yeterli.
Paşamla Yaşam/Hatay
18) Fotoğrafı görünce aklıma erkek kardeşimin küçüklüğü geldi. Aynı arabadan onunda vardı ve elinden hiç düşürmezdi. Sırf bu bile fotoğrafı sevmem için bir neden. Paşamla Yaşam blogunun sahibi kırmızı ve siyahın uyumunu kullanmış ve ortaya çok hoş bir kare çıkmış. Tuğba Hanım birbirinden şık ve güzel sunumlarıyla çocuklara yemek yemeği eğlenceli hale getiriyor. Blogu incelerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. 
Tutumlu Pudriyer/Eskişehir
19) Bu fotoğrafın sahibi Tutumlu Pudriyer. Fotoğrafta gözüme ilk çarpan etek ve ojenin birbiri ile çok güzel uyum sağladığı. Hem yaz hemde sonbahar aylarında çok şık bir kombin oluşturulabilir ikisi ile. Blogunu ziyaret etmenizi öneririm. Bloda pek çok indirim haberi ve makyaj-cilt tanıma yazılarına rastlayabilirsiniz.
Neslişah Gönülalan
20) Severek okuduğum kitap çok şık ve asil kombinlenmiş. Siyahın uymadığı renk yok. Kendisi bile başlı başına asil bir renk. Neslişah'ta bunun farkında olan ve siyahın bu özelliğini çok güzel kullanan birisi. Yüs puan sana Neslişah ;)
Matmazeella
21) Kırmızılarla dolu bir fotoğraf var sırada. Ama benim en sevdiğim uyum fotoğraftaki kitap ve makyaj çantasının uyumu oldu. Her ikisinde de bulunan kırmızı ve beyaz tonları aynı, çok hoş bir görünüm sağlamış. Bu fotoğrafın sahibi Matmazeella blogunun yazarı olur. Blogunda sıklıkla okuduğu kitaplara ve kullandığı kozmetik ürünlerine yer veriyor. Göz atmanızı tavsiye ederim.
Sena Dursun - Little Butterfly
22) Bu seferde pembelerle dolu bir fotoğraf bizimle. Sena benim çok özendiğim ve 1-2 ay yaptığım pilatesle ilgileniyor sanırım. Onun yerinde olmayı çok isterdim. Fotoğrafa bakınca bile insanın kalkıp pilates yapası geliyor. Bu yüzden bu fotoğrafı ben çok çok sevdim. Sena'yı hem daha yakından tanımak hemde kozmetik yorumlarına göz atmak isterseniz Little Butterfly blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
Canan -  Hayatkolik
23) Sıradaki fotoğraf Hayat Kolik blogunun sahibi Canan'dan geldi. Canan yaz mevsiminde sıklıkla kullanılan açık renk bir pantolon ile rengarenk aksesuarlarını uydurmuş ki bence çokta başarılı olmuş. Özellikle saatini çok sevdim. Arayıpta bulamadığım tarzda bir saat diyebilirim. Eğer Canan'ın kozmetik önerilerini okumak ve yararlanmak isterseniz mutlaka blogunu ziyaret etmelisiniz.
Wishing Beauty
24) Baykuşlarla dolu şirin bir fotoğraf :) Sanırım baykuşlar Gratis'ten. Ben çok beğendim bu fotoğrafı. Gerçekten çok hoş. Nars ile baykuşları kombinleyen bu fotoğrafın sahibi Wishing Beauty blogunun yazarı. Bu fotoğrafın sahibini daha yakından tanımak ve kozmetik deneyimlerini okumak isterseniz blogunu ziyaret etmeniz yeterli.
Elbise Moda
25) Bana sevgililer gününü ve kış mevsimini anlatan bir fotoğraf bu. Beyaz ve kırmızının tatlı ve bir o kadarda hoş uyumunu yakalayan kişi Elbise Moda blogunun yazarı. Elbise Moda bir moda ve dikiş blogu diyebilirim. Dikişe merakınız varsa mutlaka takibe almalısınız, oldukça yaratıcı fikirleri var.
26 ) Bu fotoğrafın sahibi Yasonun Penceresi blogunun yazarı. Kendisi ojeler ve kolyelerini birbirine uydurmuş. Sağ tarafta bulunan mavi rengi çok çok beğendim. Mavinin en güzel tonlarından biri. Yasemin'in blogunda pek çok çekiliş haberine, kozmetik ürünlerin yorumlarına ve bu ojelerden bir kaçının uygulanmış haline rastlayabilirsiniz.

78 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik olmuş. En yakın zamanda ben de katılacağım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli bir etkinlik olacak :) Mutlaka katılacagım.

    YanıtlaSil
  3. cest super! akşam paylaştığın fotağrafla tahmin etmiştim :)

    YanıtlaSil
  4. Heyy çok eğlencelii! :) Ben de ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Çok Guzel bir etkinlik olmuş:)) en kısa zamanda katılacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,bekliyorum fotoğrafını :)

      Sil
  6. güzel bir etkinlik olacak sanırım :)
    şimdiden bir şeyler oluşuyor kafamda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel,bekliyorum fotoğrafını güzelim :)

      Sil
  7. çok eğlenceli :) şimdi dolaplara bakmaya gidiyorum :)
    https://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Hem eğlenceli, hem yaratıcı bir etkinlik olmuş.
    Unutmaz isem katılacağım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman katılabilirsin canım,bekliyorum :)

      Sil
  9. ayyy hem de en tazesinden bir blogger olarak bayıldım bu fikre :) cooook resekkur ederim. Cocuklardan fırsat bulur bulmaz foto cekip gonderecegim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Dün akşam tanışmıştık bende en yakın zamanda göndereceğim :))

    YanıtlaSil
  11. bende katılmalıyım mutlaka. Çok hoş bir fikir. sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Beni de görmeniz kuvvetle muhtemel :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de uyduşturmak istiyorummm.:) En uyumlu fotoyu bulduğum an göndereceğimmm.:)

    YanıtlaSil
  14. Bende istiyorum bende bendee !! :):)

    YanıtlaSil
  15. Çook beğendiğim bir etkinlik olacak :)
    En yakın zamanda katılacağım :))

    YanıtlaSil
  16. :) sabaha göndermiş olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafı gönderdiğin gün hemen yayınlarım canım :)

      Sil
  17. Katılmazsam olmaz tabii ki :) en kısa zamanda göndereceğim ;)

    YanıtlaSil
  18. güzel fikir, katılacağım ;))

    YanıtlaSil
  19. Canım resmi yollasam sana ama ismimizide kazanınca söylesek olmazmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek isim yazma zorunluluğu yok güzelim. Seni tanıyalım yeter Madame Kokoş yazarız :)

      Sil
    2. Tamam canım ozaman anlaşduk (: Du bakalım arkadaşlar bir yapsın örnek olarak ona göre bende yollarım sana eşleme yapıp .

      Sil
    3. Bekliyorum canım :)

      Sil
  20. Cok teşekkür ediyorum tekrar :) Çok heyecanlandım ve çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba.Ben etkinlik paylashim linki demishsin ya onu anlamadim canim.onu nasil yapicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hangi bir yerde( twitter,facebook,blog vs) bu etkinliği duyurman yeterli canım. Duyurduktan sonra o sayfadaki adres çubuğunda olan uzantıyı bana atacaksın mail olarak

      Sil
  22. EN KISA ZAMAN DA BENDE KATILACAĞIM:)

    YanıtlaSil
  23. MAİL ADRESİNİ YAZARMISIN?RESİM GÖNDERCEĞİM.

    YanıtlaSil
  24. bende katımak istiyoruuuuum ^.^ bir kaç tane fotoğrafla katıla bilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Gün içerisinde fotoğrafını yayınlayacağım :)

      Sil
  26. Çok güzel bir etkinlik olmuş bende katıldım :)

    YanıtlaSil
  27. Etkinliğe bayıldım çok yaratıcı bir fikir, gelen resimler de şahane :)

    YanıtlaSil
  28. Güzel etkinlik içinde , güzel yorumun içinde çokca teşekkür ederim:*

    YanıtlaSil
  29. hepsi de çok güzel, hemen hazırlıyorum kombinimi

    YanıtlaSil
  30. Ay bende katılmak istiyorum çok eğlencelii :)) sadece fotğrafını çekip blogumda yayınlayıp size gmailden göndermem yeterli değilmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir yerde etkinliği duyurup linkle beraber bana fotoğrafınızı göndermeniz yeterli :)

      Sil
  31. benim de çok hoşuma gittiiii, ne eğlenceli bi fikir..

    YanıtlaSil
  32. çok yaratıcı bir etkinlik, bende linkiyle hemen duyuru yapıyorum canım:)

    YanıtlaSil
  33. Ben bu olaya yeni uyandım! Yapmazsam çatlarım! Şahane fikir! Bugün ilk işim bu olacak!

    YanıtlaSil
  34. Ayy çok mutlu oldum :) O nasıl güzel bir yorum öyle. Çok sağ ol canım :)

    YanıtlaSil
  35. çok güzel bir etkinlik olmuş çok çok yeni blogger olarak severek katılmak isterim :))
    http://hayatkolik.blogspot.com/
    Canan

    YanıtlaSil
  36. fikir harika :) bende katılmak istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  37. böyle yaratıcı etkinliğe katılmadan olur mu hiç,umarım beğenirsin benim uydurduklarımı:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Çok güzel bir etkinlik, Ankara' da yaşıyorsan ben seni sürüklerim peşimden pilatese :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...