Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Tonik Arayışındayım???

Merhaba gece gece ben geldim.
Tonik arayışı içerisindeyim bu aralar. 
Derinlemesine temizleyen, makyaj kalıntısı bırakmayan, gözenek sıkılaştıran karma/yağlı ciltler için bir tonik arıyorum.
Çok şey mi istedim?
"Şunu şunu kullandım çok iyiydi Elif tavsiye ederim" dediğiniz bir ürün varsa paylaşır mısınız benimle?


29 yorum:

  1. niveanın matlaştırıcı toniği karma ciltler için biçilmiş kaftan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda denedim :( Temizlemesi çok güzel ama gözeneklerimi sıkılaştırmadı hiç :/

      Sil
    2. gözenek sıkışlaştırma diyorsan o zaman lush ın bir sprey şeklinde toniği var ama oda temizleme konusunda uygun değil... daha çok termal su gibi kullanılıyor

      Sil
    3. Bir göz atıyım ona en güzeli. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
    4. bencede lush a yolun düşerse göz atmalısın :)

      Sil
  2. Ben şu aralar kiehls kullanıyorum canım sadece gözenek sıkılaştırıcı bir seri bir bak derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım mutlaka bakıcam :) Sağol canım

      Sil
  3. gözenek sıkılaştırmak için herbalife 'ın yağlı cilt toniğini öneririm organik bir ürün. İnnova denedim hiç beğenmedim. sonra bunu tavsiye ettiler tek denemede farkı görüyosun. hem paraben falan yok içinde. ben komple setini aldım. 45 civarı fiyatı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnnova'ya gidiyordum elim hep :/ Etkili değilse almayayım en güzeli. Herbalife not ettim. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Loreal pure zone çok iyi temizliyor canım,gözenekleride süper olmasada iyi sıkılaştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım onuda canım :) Duymuştum bi yerde yine iyi olduğunu

      Sil
    2. kokoş bende not alıyorum hemen bunu :))

      Sil
  5. Gözeneklere etki edecek birşey bulmak çok zor. Fakaaat her ne kadar kullanmasamda kullanıpta memnun kalmayanın olmadığı Neostrata markasınada bk derim. Tonik açısından demiyorum. Genelde ürünün etkisi olarak. söylediklerinin hepsini bi arada bulmal zor. emin olamazsan tanıdığın eczane varsa tester iste. Verirlerse hiç değilse denersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi tane tanıdık eczane var evet,sağol yorumun için canım. Not aldım markayı :)

      Sil
  6. Bende böyle bir şey arıyorum arkadaşım dediğin gibi işlevleri olsun yani makyaj olayı önemli değil cildi temizleyen ve sıkılaştıran bir tonik olsun yeter makyajımı tonikle çıkartma huyum yok zaten :)) temizleme mendilleri yada pamukları ile çıkartıyorum..
    tonik bulduğunda deneyimlerinden bende faydalanmak isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel birşeyler bulabilirsem mutlaka paylaşırım canım :)

      Sil
  7. Kesinlikle Loreal Pure Zone :)parlamayı da önlüyor siyah noktaları da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Loreal deneyeceğim,teşekkür ederim çok çok :)

      Sil
  8. Yıllardır bir çok kişiden duyduğum ve ara sıra benim de kullandığım tavsiye..
    gülsuyu :)
    dolapta tutuyorum..serin serin...
    dene istersen..hem ucuz hem doğal..
    sevgiler :)

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda denedim de yağlı cildime hiçbir etkisi olmadı :/ teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil
  9. Hmmm ben kuru - karma ciltliyim clinique clarifying lotion 2 kullanıyorum çok memnunum :) ama gözenek küçültücü bir etkisi var mı yok mu bilmiyorum :( temizleme ve ferahlatma açısından muhteşem bir ürün ama :)
    sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım adını canım,bi bakıyım :)

      Sil
  10. Loreal Pure Zone diyorum ben de. Çok güzel etkili bir tonik. Mutlaka denemelisin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal 3 oldu. Mutlaka denicem onu :)

      Sil
  11. Merhaba, oturan boğa adıyla gfc'den, Tuğçe T adıyla Bloglovin'den takipçinim.
    Çekilişini paylaştım;
    https://twitter.com/cikolatalikek12/status/357247291976986626

    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Sebamed çok güzel bir tonik. İşini çok iyi yapıyor. Denemelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım,mutlaka inceleyeceğim,teşekkür ederim.

      Sil
  13. http://www.bakimblog.com/ Bu bloga bir göz at derim. Sahibi de yağlı cilt sahibi ve bir çok marka denemiş biri. Kendi adıma bakım ürünü aradığımda göz attığım ilk blog kendisi. ;)
    Not: Sahibi ile herhangi bir tanışıklığım yok. Ki zaten blogun da bu tip reklamlara ihtiyacı yok. ;) Sadece öneri amaçlı paylaştım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka göz atacağım,teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...