Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Mizu.com Online Alışverişim

Merhaba
Yakın zamanda çekinerek baktığım ve kendimi durduramamaktan korktuğum online alışverişe adım attım.
Annem Roc'un Multi Correxion serisinin göz kremini beğenerek kullanıyor. Roc standında bulunan görevlilerde en çok satan ve memnun kalınan ürünün bu olduğunu söylüyorlar ki bence haklılar da. Kullandığı anda gözle görülür bir etkisi var. Bu yüzden ne olursa olsun değiştirmiyoruz. Ama fiyatı biraz tuzlu :/ Sadece göz kremi 80 lira. 

İnternetten biraz araştırma yaptığımda pek çok sitede de aynı fiyata gördüm. Hatta bazı alışveriş siteleri işi abartmış fiyatı 100 liraya çıkartmış ve %20 indirim uyguluyormuş. Mizu'nun indirimlerine ise bayıldım diyebilirim. Kremin indirimsiz fiyatı 74 lira, %17 indirim vardı aldığımda 62 lira, birde Pepsi indiriminden %15 indirim daha yapıldı. Ve ben normalde 80 liraya aldığın kremi yaklaşık 52 liraya almış oldum.

2 gün içerisinde elime ulaştı kargom. Zarar gelmemesi için özenle paketlenmişti. 
Artık Roc alışverişlerimi yapabileceğimiz güzel bir site bulduk annemle. 
Yakın zamanda nemlendirici için bir alışveriş daha yapacağız sanırım. 

11 yorum:

  1. canım indirimi çok olan ürünlerde tarihini kontrol etmeni tavsiye ederim özellikle bu tarz kremlerde çok önemli belki bakmışsındır ama ben yınede soylemek ıstedım:) güle güle kullansın annecinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ettim ettim bir sorun yok,teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Güzel bir alışveriş olmuş.. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım,çok uygun fiyata gelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Kârlı bir alışveriş olmuş güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. süper uygun almışsın :) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...