Bu Blogda Ara

9 Ocak 2014 Perşembe

Onlineeczanem.com Alışverişim

Merhaba herkese
Annem için uzun zamandır nemlendirici ve sıkılaştırıcı krem arayışı içerisindeyiz. Çok uzun bir süre ROC kullandı. Ancak içeriğindeki parabenden dolayı artık kullanmak istememesi nedeniyle dermokozmetik ürünleri araştırmaya başladık. O kadar uzun süre detaylı arama yaptım ki 40 yaş ve üzeri cilt tipinize göre neyi kullanmanız gerektiğini, hangi kremde hangi maddeler var ve fiyatı nedir sorsanız hemen cevap verebilecek kıvama geldim. Son olarak içimize sinen marka BABE oldu. İçeriğindeki Glycolic Acid, Hyaluronic Acid ve Vitamin C nedeniyle denemek istedik. Fiyat araştırmasından sonra en uygun site onlineeczanem.com olduğu için alışverişimi oradan yaptım.
Piyasa fiyatı 130 ile olan nemlendirici sitede 40 liraydı. Yanında da aynı serinin göz kremini aldım.

Pazar günü havalemi yaptım ve salı sabahı günü kargom elimdeydi. Yaptığım en hızlı alışveriş oldu neredeyse. İçindekiler zarar görmesin diye balonlu naylona sarılmıştı ve kolilenmişti. Gösterdikleri özen ve uygun fiyatları dolayısıyla sık sık ziyaret edilecekler arasına girdi bile.
Bunlarda alışverişten benim payıma düşen testerlar :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...