Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2014 Pazar

The Body Shop Sweet Lemon Lip Butter

Merhaba herkese
Yaz mevsiminde elim devamlı lip butterlarda ve babylipslerde. Nemlendirici özelliği az olan rujlardan hiç bi zaman için hazzetmemişimdir zaten. Eğer sizde benim gibiyseniz bugünkü yazımın hoşunuza gideceğini düşünüyorum.
The Body Shop Sweet Lemon Lip Butter
Aldığımdan beri devamlı elimin altında olan bir ürün. Özellikle kış mevsiminde yatağımın başucunda bulunuyordu. Rüzgar yüzünden çatlayan dudaklarıma çok iyi geldi. Gece yatarken çatlayan dudaklarıma sürdüm ve sabah uyandığımda yumuş yumuş dudaklarım vardı. Bu yumuşaklık sürdüğüm rujunda pul pul görünmesine engel oluyor ve daha kolay sürülmesini sağlıyordu.

Yazın ise kışın kullandığım kadar elim gitmedi. Bunun nedeni babylipsler :) Ama dönüp dolaşıp geri geleceğim şey yine bu ürün olacaktır eminim. Havalar sıcak ve ruj çok fazla sürmediğim için dudaklarım kurumuyor. Hafif bir nemlendirici yetiyor.
Açık sarı renkli, el ile kolaylıkla uygulanabilen bir ürün. Tadı ise mükemmel! Tatlı ile ekşi arasında gidip geliyor ve ağızda harika bi tat bırakıyor. Sanki yemek anlatıyormuşum gibi oldu farkındayım ama gerçekten öyle. Yememek için zor duruyorum!

8,5 gramlık minicik bi kapta The Body Shop raflarında bulabilirsiniz. 5-6 ay önce indirim ile 5 lira gibi bir fiyata almıştım. İndirimsiz hali de en fazla 10 liradadır.

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...