Bu Blogda Ara

17 Haziran 2014 Salı

Yves Rocher Alışverişi

Merhaba herkese
Bu ara Yves Rocher mağazalarında %50'ye varan indirimler var. Hafta sonu bende soluğu Beşiktaş şubesinde aldım ve denemek istediğim ürünleri hemen kaptım.
Herkesin memnun olduğu şampuanlarını özellikle denemek istiyordum. İçeriğinde paraben ve silikon yok. Kıvırcık saçları için olan şampuanı alırken görevli bayan saç spreyinin de çok güzel olduğunu söyleyince onuda aldım. Eve gelir gelmez ikisini de denedim ve sonuç mükemmel! Umarım 3-4 yıkama sonra etkisi değişmez. 

Saç onarıcı balsam ve nemlendirici sprey tamamen şirinlikleri yüzünden alındı.

İndirimin son günü ne zaman bilmiyorum ama bitmeden şampuanlarından alıp denemenizi tavsiye ederim. Bu derece masum içerikli, kaliteli şampuanı 9,90 gibi bir fiyata başka zaman bulacağınızı sanmıyorum. Denemekten zarar gelmez.

Sizde indirimden bir şeyler almışsanız benimle paylaşın ki indirim bitmeden bende gidip mıncıklayabileyim :)

2 yorum:

  1. canım bende bu markayı merak ediyordum bu paylaşımından sonra almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...